Font Size

Layout

Menu Style

Cpanel

ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТІВ РЕГУЛЯТОРНИХ АКТІ

 

 

Зазимська сільська рада

Броварського району

 Київської області

Р І Ш Е Н Н Я

 

Про оприлюднення рішення «Про затвердження

Правил розміщення та експлуатації об’єктів зовнішньої реклами та інформації на території с.Зазим'є»

З метою упорядкування розміщення та експлуатації об’єктів зовнішньої реклами та інформації, відповідно до Закону України «Про рекламу», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»,Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги думку, пропозиції депутатів та членів постійної комісії з питань планування бюджету та фінансів, регуляторної політики, підтримання підприємництва та торгівлі, сільська  рада

В и р і ш и л а :

1.             Оприлюднити проект рішення «Про затвердження Правил розміщення та експлуатації об’єктів зовнішньої реклами та інформації на території с.Зазим'є» (Додаток 1).

2.            Винести рішення «Про затвердження Правил розміщення та експлуатації об’єктів зовнішньої реклами та інформації на території с.Зазим'є»  на розгляд сесії сільської ради після закінчення терміну оприлюднення (30 календарних днів) та врахування всіх побажань та пропозицій  (Додаток 2).

3.             Забезпечити висвітлення даного рішення на офіційному сайті Зазимської сільської ради.

4.             Контроль за виконанням покласти на постійної комісії з питань планування бюджету та фінансів, регуляторної політики, підтримання підприємництва та торгівлі,.

Сільський голова                                                                              Л. В. Спичак

с. Зазим’є

19 жовтня  2018 року

 

№1296- 57 позачергової –VІІ

 

Зазимська  сільська  рада

Броварського району 

Київської області

Р І Ш Е Н Н Я 

Про оприлюднення проекту рішення про затвердження Програми заходів  з ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території с.Зазим'є на 2018-2020 роки

Керуючись ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання листа першого заступника голови адміністрації Ю.С. плаксі від 02.10.2018 року №1577/01-15 та з метою недопущення утворення стихійних сміттєзвалищ, несанкціоновано завезеного сміття з іншої місцевості на територію Зазимської сільської ради, утримання населеного пункту в належному санітарному стані, враховуючи позитивні висновки та рекомендації постійної комісії сільської ради з питань навколишнього середовища, екології та благоустрою, сесія Зазимської сільської ради:

в и р і ш и л а 

1. Оприлюднити проект рішення про затвердження  Програми заходів з ліквідації стихійних сміттєзвалищ на с.Зазим'є на 2018-2020 роки (далі – Програма). Додається.

 2. Винести рішення "Про затвердження Програми заходів  з ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території с.Зазим'є на 2018-2020 роки " на розгляд сесії сільської ради після закінчення терміну оприлюднення (30 календарних днів) та врахування всіх побажань та пропозицій..

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань навколишнього середовища, екології та благоустрою.

Сільський  голова                                                                     Л.В. Спичак

с. Зазим’є

19 жовтня 2018 року 

№ 1297 - 57 позачергової -VII

Навіщо українським селянам уповноважена особа органу юстиції?

1 жовтня у парламенті було зареєстровано ініційований Мін’юстом законопроект  № 9140 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення передумов для захисту економічних та спадкових прав громадян в сільській місцевості». Буквально відразу цей документ став предметом активних дискусій і, понад те – не менш активних маніпуляцій з боку його критиків. Щоб зрозуміти причини такого резонансу, варто з’ясувати кілька основних моментів.

Для чого потрібен законопроект № 9140?

Сьогодні в Україні склалася несправедлива ситуація, за якої мільйони громадян, насамперед віддалених сільських місцевостей, позбавлені можливості отримувати елементарні реєстраційні послуги за місцем проживання. Конкретно, мова йде про 13 мільйонів українців, які мешкають у 29 000 населених пунктів і банально не можуть оформити спадщину чи заповіт. Чому? По-перше, тому що зараз в країні налічується 122 райони, де немає ніяких нотаріусів, а із 1161 вакансії на відповідні посади майже третина – 311 вакансій – взагалі є незаповненими. По-друге, незважаючи на те, що в ході децентралізації влади значна частина повноважень у сфері реєстрації відходить органам місцевого самоврядування, сільські нотаріуси так і не запрацювали. Слід визнати, що наразі в силу дефіциту кваліфікованих юристів, громади здебільшого не в змозі самостійно організувати надання послуг у сфері юстиції на належному рівні.  Звісно, в багатьох районах, які не мають державних нотаріусів, альтернативою можуть бути приватні, якби, по-третє, вартість їхніх послуг у кілька, а інколи й у багато разів не перевищувала розцінки колег, які працюють на державу.

Щоб аргументи не здавалися абстрактними, а проблема – штучною, наведу конкретний приклад. В одному з районів Київської області, де проживає 30 000 осіб, протягом 4-х років нотаріуси не виявляють бажання займати вакантні місця. Як наслідок, селянам з району доводиться долати від 50 до кількох сотень кілометрів для отримання нотаріальної послуги. Звернення до приватного нотаріуса, наприклад для оформлення спадщини, часто коштує більше, аніж вартість самого успадкованого майна на селі, і такі випадки сьогодні далеко не поодинокі. Водночас обслуговування громадян лягає на плечі державного нотаріуса із сусіднього району, який, певна річ, не справляється з навантаженням.

Очевидно, що проблему не вирішити будь-якими консультативними заходами, виїзними прийомами чи разовими інформаційними кампаніями. Нам необхідне системне рішення, яке полягає у запровадженні інституційного механізму на законодавчому рівні.

Що передбачає законопроект №9140?

Таким рішенням є введення посади уповноваженої особи органу юстиції, яка забезпечуватиме сільське населення необхідними реєстраційними послугами. Зокрема, до повноважень такого посадовця належатиме: оформлення спадщини та дарування, оформлення заповіту та договору довічного утримання, посвідчення копій документів, а також видача свідоцтв про народження і смерть. При цьому будь-які дії з реєстрації бізнесу, купівлі-продажу чи оформлення корпоративних прав не входять до компетенції уповноваженої особи, а це значить, що найбільш корупціогенні сфери повністю виведені за межі її функціоналу. Завдання уповноваженого – забезпечення доступу громадян до найбільш затребуваних послуг, а не контроль над прибутковими реєстраційними сервісами.

Важливо, що згадана посадова особа вчинятиме реєстраційні дії лише в межах конкретного району (села, селища та селища міського типу), тобто передбачається територіальна прив’язка її діяльності, що унеможливить зловживання, які раніше могли вчинювати реєстратори, наприклад, вносячи до Реєстру зміни про власника підприємства з будь-якого регіону країни. З вересня цього року Мін’юст заблокував таку можливість на технічному рівні. Водночас посадовець юстиції має з’явитися як у тих районах, де нотаріуси відсутні взагалі, так і в тих, котрі мають менше двох реєстраторів на певну кількість населення.

Критики законопроекту також нарікають на недостатній кваліфікації уповноважених осіб, тим самим ставлячи під сумнів професійність виконання покладених на них обов’язків. Слід сказати, що ці побоювання є безпідставними, адже на місце уповноваженої особи органу юстиції можуть претендувати лише громадяни 1) з вищою юридичної освітою; 2) зі стажем роботи в органах юстиції на посадах, безпосередньо пов’язаних з державною реєстрацією, або консультантом державної нотаріальної контори не менш, як 3 роки, а також 3) обов’язковим стажуванням в органах нотаріату і державної реєстрації. Вочевидь, цього більш ніж достатньо для того, щоб посвідчити копію паспорта чи видати свідоцтво про народження у селі.

Поширеним міфом, спрямованим на дискредитацію нового інституту, є апелювання до значної витратності його запровадження, мовляв, це потребує величезних бюджетних асигнувань. Насправді ж посади уповноважених осіб формуватимуться з числа штатних співробітників органів юстиції, а рішення про виділення їм обладнаних робочих місць прийматимуть територіальні управління юстиції в межах наявних ресурсів.

З-поміж іншого, важливо наголосити й на тому, що інститут уповноважених осіб має виражене соціальне, а не політичне чи економічне, спрямування. Доказом цього є те, що малозабезпечені громадяни, особи з інвалідністю, діти-сироти, внутрішньо переміщені особи та ветерани війни, котрі мешкають у сільській місцевості, платитимуть лише 50% ставок державного мита за нотаріальні дії, вчинювані уповноваженими особами.

 

Право чи інтерес?

В цьому контексті показовим є опір, який чинять законопроекту певні зацікавлені кола, в тому числі й представники нотаріальної спільноти. Тож, перш за все, варто наголосити, що мова не йде про створення так званого «квазінотаріату», оскільки уповноважені особи покликані не конкурувати з нотаріусами, забираючи їхній «хліб», а призначені виключно для усунення хронічного вакууму в забезпеченні сільського населення елементарними нотаріальними послугами, який утворився за роки незалежності. І який, до речі, не змогли заповнити самі нотаріуси. Адже якби вакансії в держнотконторах не пустували роками, сьогодні шукати додаткові системні рішення і запроваджувати посади уповноважених осіб просто не було б потреби.

Зрештою, у ситуації, що склалася, всім учасникам дискусії належить усвідомити один важливий принцип: інтереси будь-якої професійної спільноти не можуть мати пріоритет над законними правами мільйонів громадян. А саме ці права покликана системно захищати уповноважена особа органу юстиції.

 

 

 

Як отримати допомогу по безробіттю? Консультує Міністр юстиції

Пане міністре, вже кілька місяців не можу знайти роботу. Чи маю я право на допомогу по безробіттю?

Іван Степанюк

Кому надається допомога по безробіттю?

Громадянам у разі втрати заробітної плати (грошового забезпечення) або інших доходів внаслідок втрати роботи через незалежні від них обставини.

На допомогу по безробіттю може претендувати застрахована (офіційно працевлаштована) особа.

Реєстрація безробітних проводиться центром зайнятості за особистою заявою особи і призначається з восьмого дня після реєстрації.

Перелік документів, потрібних для реєстрації, можна переглянути на офіційному сайті Державної служби зайнятості.

Посилання ви зараз бачите на екрані.

Як визначається розмір допомоги по безробіттю?

Розмір допомоги по безробіттю визначається у відсотках до середньої заробітної плати (доходу) і залежно від страхового стажу:

-          до 2 років - 50 відсотків;

-          від 2 до 6 років - 55 відсотків;

-          від 6 до 10 років - 60 відсотків;

-          понад 10 років - 70 відсотків.

-          мінімальний розмір допомоги по безробіттю становить 1440 грн

Залежно від тривалості безробіття, визначена допомога по безробіттю становить:

-          перші 90 календарних днів - 100 відсотків;

-          протягом наступних 90 календарних днів - 80 відсотків;

-          у подальшому - 70 відсотків.

Люди, які мають страховий стаж менший за шість місяців, або були звільнені з попереднього місця роботи за некомпетентність мають право на допомогу в розмірі 544 грн.

Допомога по безробіттю не може перевищувати чотирикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (1 липня - 1841 гривня).

Який строк надання допомоги по безробіттю?

Загальна тривалість виплати допомоги по безробіттю не може перевищувати 360 календарних днів протягом двох років.

А для молоді, яка закінчила або припинила навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах чи звільнилася із строкової військової служби - 180 календарних днів.

Для осіб передпенсійного віку (за 2 роки до настання права на пенсію) -  не може перевищувати 720 календарних днів.

Чи можуть відмовити у допомозі по безробіттю? Чи можна оскаржити відмову?

Підставами для відмови у наданні статусу безробітного є:

1) відсутність на дату звернення до центру зайнятості необхідних документів;

2) встановлення факту зайнятості особи;

3) письмова відмова особи від пропозиції підходящої роботи;

4) неповернення особою коштів, отриманих за період попередньої реєстрації, що припинена на підставі, зокрема: встановлення факту подання особою недостовірних даних та документів, на підставі яких прийнято рішення про надання їй статусу безробітного, призначення виплати матеріального забезпечення на випадок безробіття та надання соціальних послуг, що мав місце протягом періоду реєстрації; встановлення факту виконання безробітним оплачуваної роботи (надання послуг); припинення професійного навчання за направленням центру зайнятості без поважних причин.

У разі прийняття центром зайнятості рішення про відмову у наданні статусу безробітного особа може оскаржити та повторно подати заяву про надання зазначеного статусу не раніше, ніж через сім календарних днів.

Якщо у вас залишились питання, звертайтесь до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103.

 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

 

 

ЗАЗИМСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

Про оприлюднення проекту рішення про затвердження Положення  про порядок передачі в оренду комунального майна  територіальної громади с.Зазим'є

 Керуючись Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", відповідно до частини 5 статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою врегулювання господарських відносин щодо використання об’єктів комунальної власності територіальної громади с. Зазим’є, вдосконалення організації договірно-майнових відносин, відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна»,  враховуючи  рекомендації постійної комісії з питань планування бюджету та фінансів, регуляторної політики, підтримання підприємництва та торгівлі, Зазимська  сільська  рада -

В И Р І Ш И Л А:

1.Оприлюднити проект рішення Зазимської сільської ради про затвердження положення про порядок передачі в оренду комунального майна, що перебуває у власності територіальної громади с. Зазим'є.

2.Винести рішення "Про оприлюднення проекту рішення про затвердження Положення  про порядок передачі в оренду комунального майна  територіальної громади с.Зазим'є" на розгляд сесії сільської ради після закінчення терміну оприлюднення (30 календарних днів) та врахування всіх побажань та пропозицій.

3.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування бюджету та фінансів, регуляторної політики, підтримання підприємництва та торгівлі.

 

Сільський  голова                                                (підпис)                                                                                                                 Л.В.  Спичак

с. Зазим’є

01 жовтня 2018 року

1275-56 позачергова-VІІ

З початку року на Київщині народилося майже 5 тисяч дітей

З початку року на Київщині народилося майже 5 тисяч дітей

 

З 1 січня цього року у медичних закладах Київської області зареєстровано народження 4 912 дітей.

Про це повідомляє Головне територіальне управління юстиції у Київській області.

Саме таку кількість свідоцтв про народження батькам малюків видали працівники відділів державної реєстрації актів цивільного стану області. Зокрема, лише протягом серпня співробітники юстиції зареєстрували 660 новонароджених у медичних закладах регіону.

Нагадуємо, на Київщині діє послуга видачі свідоцтва про народження батькам дитини безпосередньо у пологовому будинку. Крім того, сьогодні батьки новонароджених також мають змогу скористатися новітніми електронними сервісами, аби, наприклад, оформити грошову допомогу на малюка чи зареєструвати його місце проживання.

Дочірні категорії

Ви тут: Home Новини